"3 veckor är en lång tid.."

"..att hinna säga mycket på!" :P

haha okej kommentarer och uttryck osv är inte lika roligt efteråt för dom som inte var med, men jag känner att jag måste lägga ut några av de ökända Thailands-kommentarerna vi fick med oss hem i bagaget ändå :P

(jag använder mig själv som Therese i denna samanfattning)

Therese högljutt på arlanda (vi sitter och spelar Chicago) :
"men jag vill ändå ha kuk!"
(menar för dom som inte förstår KÅK)

Tobbe helt spontant:
"det ska bli skönt att skita i Phuket"
(han menade att vi inte skulle åka till Phuket, man kan tolka det annorlunda ;P )

Therese tycker det är varmt och sitter å bresar och fläker ut sig
Therese: "Haha Therese med mega-bres!"
Emelie: "va?! Neger-bres?!"

Therese är proppmätt och mår dåligt:
"Jag är gravid, ungen ska heta Thai-res"

Vid middag:
Therese: "Åh jag kommer bli proppmätt igen!"
Joel: "tryck Therese!!"
Therese: "Nej ni vill bara höra mig bröla!"
Joel: "Nä vi vill se dig bresa!!"

Emelie sent en kväll:
"jag tror inte jag orkar se filmen, jag har ont i ögonbrynet"

Tobbe under fotografitagning i solnedgången:
"Men ni kan ju inte stå där, ni står utanför bild!"

Tobbe åter till sitt skitande:
"Vi skiter i bagaget så går det fortare"
(vi andra tyckte det skulle gå lika fort att bara gå in på en toa, hahaha!!)

RESANS KLOCKRENASTE (joel hade sagt mycket dumt under hela resan, så överraskade han oss med detta)
Efter en middag kommer servitrisen fram och frågar Joel:
"Are you finished?"
Joel som ätit en kryddstark middag och sitter och svettas hör:
"How you feeling?"
Och börjar demonstrera och säga:
"Well, it was a littelbit spicy, very hot.."
Servitrisen fattar ingenting och Joel fortsätter då med servetten i högsta hugg:
"I'm svetting"
Vi andra fattar inte heller nånting först, sen säger emelie:
"Joel, hon undrar om du är klar"
Efter Joels ansiktsuttryck och chock då han märkte vad han gjort gick det tammefan inte sluta skratta. Bara för att det var han gjorde det hela 100 grr roligare. haha jag dör fortfarande då jag tänker på det!!


"NO MONKEY NO CRY, NO MONEY YOU DIE"


Just nu kommer jag inte på mer, men emelie har allt uppskrivet och tro mig, har jag glömt ngt kommer det snart upp! ;P

****

VECKANS LÅT: "Lay all your love on me" - ABBA

Decembers andra Veckans låt: "Superfreak" - Rick James
Decembers första Veckans låt: "Do do do do ta tam" - okänd

I slutet av månaden skall månadens låt utses av mina 4 bidrag och vinnarlåten ska vara väldigt betydelsefull på något vi och skall få en egen nominering. Har lite å göra nu, märks det?:P

****

Nästa inlägg ska jag förklara bakgrunden till denna Thailands-bild:



Haha åh, take me back :P

tooodi

Kommentarer
Postat av: Johanna

hade gärna kommit, men jag är i åre och jobbar nu så det blir svårt....tyvärr! =/

Ha så kul iaf och god jul!

2008-12-18 @ 11:49:30
URL: http://mellergard.blogg.se/
Postat av: Sara

Therese är proppmätt och mår dåligt:

"Jag är gravid, ungen ska heta Thai-res"



HAHAHAHHAAHAHAHAA snygygggggggggggggggggggg!!

2008-12-18 @ 23:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0