Datalös...Arbetslös...Sömnlös...

okej nu vet jag inte hur mycket jag kommer att kunna sitta vid en dator, har ju ingen i lägenheten och kommer inte vara på jobbet så mycket så det kommer nog vara lite dött här ett tag framöver...
så vill man få tag i mig är det telefonen som gäller!

om ingen har en dator liggandes där hemma och kan tänkas låna ut den i typ 3 månader? :]

Men iaf så flyttar jag mina grejer och sover första natten i stan idaaaag :)
Elina och Alex blir mina första besökare som kommer och ser IDOL-finalen ikväll :) Elina som bott i Norge några månader och åker till Thailand på söndag!! shit man hinner inte med i hennes svängar, måste passa på att haka fast na när hon är hemma!

Vaknade 5 i morse. Kunde inte somna om....Slängde iväg ett sms till Emelie som syftade på att det var svårt att ställa om sig tidsmässigt. 10 minuter senare fick jag tillbaka: Men du, tell me about it!
Skönt att inte vara ensam som var vaken då ;P
Igår vakna jag 4, men kunde somna om till halv 7 iaf... jag är TRÖTT!!

Men men snart kommer iaf en liten sammafattning av Thailandsresan. Främst i bilder och ett x antal kommentarer (man hinner säga mycket under 3 veckor, haha)

Jö jö TG's schakt AB tackar för sig! På återseende.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0