"godmorgon världen"


Jag är hurtigast i världen på morgon
:) Kliver upp kvart över 6, äter en gröttallrik och går till jobbet. Pigg som en lärka då jag kommer fram :) tjoho

Iaf så blir det ingen båthistoria idag, har rent inte tid. För historien kräver sin kvinna  och jag måste vara fokuserad då jag skriver  :P

Måste bara meddela att jag hörde den roligaste svordomsmeningen jag nånsin hört igår på jobbet:

"Men satans jävla helvettes fitt-jesus!"

sen kom en kommentar från ett annat håll:

"jaha fitt-jesus.. förra gången var det kuk-jesus"

hahaha jag dog. sen kunde jag inte tänka på annat är fitt-jesus på hela dagen :P

~~~~

När jag gick till jobbet på morgon läste jag på en tidning där det stod:

"VAR GLAD OM DU INTE ÄR PERFEKT"

Kunde inte undgå att tänka: Vem är det riktat till? Vem ska vara glad? För vem FAN är perfekt? VAD ÄR PERFEKT?
Vilket jävla bull-shit! Jag tycker vi bojkottar ordet Perfekt!


En annan tanke som blivit mer och mer påtänkt: varför kan man inte bli kompis med killar nu för tiden? Varför ska det alltid vara så komplicerat med känslor hit och dit och missförstånd och skit?! jag blir tokig... har vi glömt bort ordet "vänskap" mellan våra två kön? tror tammefan det..


p å

Kommentarer
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2008-12-19 @ 09:46:46
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0