"Jul, jul, strålande jul"

Idag ska jag och emelie julbaka :) myyys
Jag har faktiskt bakat två dagar i rad nu, känner mig som en riktig hemma-fru ;) Kladdkaka och nå hallonkakor.
Det är skitkul att baka ju! Har många kakböcker så det kommer bli en helvittis massa bakande nu ett tag - kom å fika :D

I veckan jobbar jag - inventering på schemat. Går strålade då det är jag som städat och gjort om i lagret. Fixarn ni vet ;)
Sitter mest på en dyna och skriver siffror, rätt skönt faktiskt.
Men jag har GÅTT till jobbet nu två dagar, och det är fan drygt! tar 35 min rask takt och jag är svettig som en gris och röd som ett plommon i ansiktet då jag kommer fram! Bra motion dock :)

Trivs hur bra som helst i lägenheten!!! Sover mycket godare än hemma och tycker det är skönt att få vara själv ibland :)
Kommer bli tungt att måste flytta ut snart igen....

Aja nu ska jag traska hemåt. Tjingeling!

Längtar till helgen- Julbord med jobbet fredag, Hästfest lördag - kanonkul!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hästfest igen? :D kuuul!

2008-12-17 @ 22:57:35
URL: http://mellergard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0