- men så mycket mer än vad ögat ser, ser dom hos varann

Jag har blivit hemmafru och hemma karl på samma gång...det är ett tufft jobb - de kan jag lova!
klippa gräs, kratta, städa, laga mat, handla, diska, tvätta, vattna blommor... puuh...
att ha hus är inte alltid en dans på rosor märker jag!

Öj, jag och Eson är sjuka - om ni inte redan visste det ;)

*

Repris från ett tidigare inlägg

Här är några enkla anledningar till att Oliwer är den enda killen för mig :


HAN..
* ...finns alltid där då jag behöver honom
* ...blir inte sur då jag inte orkar med honom
* ...blir avis om jag pratar med andra, men han vet att han är den enda och blir inte tjurig
* ...får mig att skratta
* ...tycker om mig även fast han känner mitt rätta jag bättre än någon annan ;)
* ...godkänner att jag är en upptagen människa som inte alltid har tid för just honom
* ...får mig alltid på bättre humör då jag är nere
* ...finns för att göra mig lycklig!

- måste vara världens bästa kille helt enkelt!



"men så mycket mer, än vad ögat ser, ser dom hos varann"

- längtar till helgen så jag vill dö :)

Kommentarer
Postat av: sänniee

Snygging, ses ikväll :D

2008-12-22 @ 17:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0