"such a feeling"

Nu är vi hemma - känns grymt skönt!
En jävla resa hem, är trött som tusan... Ska inte skriva så mkt nu. Bilder kommer så fort jag får tag i några, och det är EN HEL DEL må jag säga. Lägger upp några här, annars har vi startat en gemensam pixbox där ALLA bilder kan ses. Kanon :)

Flyttar in i lägenheten imorn - eller ska sova hemma imorn oxå, se hockey å äta mat osv men får nycklarna imorn iaf =)

Har typ inget jobb kvar dock, lite inventering men sen äre som stopp...måste gå på arbetsförmedligen imorn... kul...

Tror inte jag har astma - medicinen har inte hjälpt utan får bara massa utslag och skit, har itne använt medicinen och gissa vad - varken bättre eller sämre.

Nu har jag fått träffa en del av människorna som betyder allra mest för mig och det känns underbart, det bästa med att åka bort är att komma hem :)

God natt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0