Vilken lattnad!

JAAA vi kommer ta oss hem!! De har oppnat flygplatserna i Bankok - en tyngd lattnade fran brostet!!
Hade inte pallat mer resande hit och dit...kommer bli nog jobbig hemresa anda!

Nu sitter jag i skydd fran solen har pa ko pangang - usch sa hett det ar idag! har haft underbart vader hela tiden har=)
Bor pa ett jattefint stalle med gym utanfor bongalowen, pool, 1 meter till stranden, biljard och pingis och massage osv
Resurangen serverar den godaste maten hittills och jag och emelie maste dela pa en portion, eftersom man far sa snuskigt mycket mat!

Har aven blivit av med alla forgiftnngar nu. I Krabi madde jag och Joel verkligen SKIT! Jag lag inne pa en resturang en hel dag och trodde jag skulle avlida av migranhuvudvark! Magen hade sagt upp sig och ALLA leder varkte. Varsta ag har varit med om tror jag.... Joel drabbades mot kvallssidan och fixk aven solfrossa pa kopet... HUVVA!!
men som sagt, nu mar alla prima igen =)

Borjar bli lite rastlos av mig nu, sa det kanns faktiskt skont att vi ar inne pa sista rycket nu. Som laget ser ut aker vi till bangkok pa lordag (kommer fram sondag) och shoppar i tva dagar innan vi aker hem =)

Ska bli skont att komma hem igen =) Vi ses snart =) Kraaaam

Haha just ja svaret till bildfragan varfor jag ser ut sahar:



. . .

SER NI LOKEN???!!! Hur mysig ar han??!! Haha shit.....


Kommentarer
Postat av: Malle mupp!

Hahahha angående bildfrågan, hhahahha :P



Skööönt att du tar dig hem och att du är pigg å kry! Hoppas ni haft en fantastisk resa!! Och hur brun är inte du nu? hjäälp jag är vit som ett spöke :S Därav solarium på en liten stund hehe.



Love love love. Ses snart =)



2008-12-03 @ 14:22:07
URL: http://parhastarna.blogg.se/
Postat av: malle again + elina

haha läste din kommentar just efter jag skickat iväg min! Men vi saknaaaar dig med (L)

Och Elina vill mer än gärna ses när hon kommer hem!! :D

pusssar

2008-12-03 @ 14:27:48
Postat av: Elina

haha NUU förstår jag det med löken, som jag och malin funderade!

2008-12-11 @ 15:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0