" what if she's an angel "


haha jaa virrhönan talar igen
.. jag skrev att jag skulle sluta skriva här... vad händer då?
jo jag saknar bloggen. haha helt sjukt!
allt som händer och allt som alla säger tänker man "det där ska jag skriva på bloggen"
sen helt plötsligt ba "nej just ja, jag har ju dissat min blogg"
det funkar ju inteee ;P

Iaf så blev det en sjujävla jul med lika mycket fika och släktträff som vanligt i juletiden... farfar fyller 20e, pappa 23e julafton 24e, juldan med middag 25e, mamma fyller 28e... fika tills du dör människa!!!


Utgång judan och annandan, mycket trevligt. tack människorna som satt guldkant på denna jul :)

typ så har min jul sett ut!

Jag har även varit med om det sjukaste hittills, vad det är kan jag tyvärr itne tala om, vi är endast 3 stycken som fått dela ett väldigt gott skratt - betoning på väldigt! att jag sitter här idag är ett under. kunde gott och väl ha skrattat ihjäl mig . sjukt sjukt sjukt !! ;P
man kan inte föreställa sig vad det kan vara, så försök inte ens fundera, ahah för dethänder nog bara en gång i livet om det någonsin händer :P hahaha!

jaja nog om det :P

Idag åker jag, Broder, Sussi, Jonas, Matte, Alex, Tobbe och Kim upp till Gauto :) Imorgon kommer sanna, emelie och Joel upp - vad dessa dagar ska komma med vill jag inte ens tänka på :P puuh kommer bli en tuff resa :)

lyssna på Brad Paisley - what if she's an angel - såååå fin låt!!

What if she's an angel sent here from heaven
And she's making certain that you're doing your best
To take the time to help one another
Brother are you going to pass that test
You can go on with your day to day
Trying to forget what you saw in her face
Knowing deep down it could have been her saving grace
What if she's an angel.


seees efter nyår dåå, believe me - I will be back! ;)

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0