"I put your picture away"


Men dessa bilder har äntligen hittat hem!

Bilder bilder bilder.
Det är roligast med bilder. SÅÅ därför blir det massa bilder framöver ;)

Yay för nu har jag äntligen fått tag på lite bilder från våra fjällresor:) se och njut, bästa platsen i världen! (med världens bästa människor) Vinterbilder idag - höstbilder imorn! japp, vi kör på den :)

Gautosjö mars -08:


Skoter för hela slanten!


Underbart väder!! :) (alex, jag, emelie, sanna, joel)


Matte showar :)


Jag och emelie vilar ;)


Sanna gör sig en vän :)


Jag får en fisk ;)


Jolle får en fisk :)


Emelie förlorar i kortspel och blir Dunderplumpen ;)


Jag är söt ;)

Förlust i hockeyn ikväll då
, eller nja ok 1 poäng, men jag ser det som förlust. Det känns som förlust. Har dock rösten kvar idag - den pallade trycket vilket bevisar att jag börjar bli frisk? :)

Förutom hockeyn är jag så äckligt peppad på livet just nu!!!
-
thai-massage? - JA TACK!
- eget place i cantrum? - JA TACK!


nu måste jag packa! kanonkul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0