"killing me softly"

NEJ! inte softly, det är fruktansvärt, min hals tar död på mig, och det är absolut inte softly!

Jag blir tokig, kan jag inte bara få bli frisk nån gång?.....

Gott folk...
- jag har inte kunnat kalla mig helt "frisk och kry" sedan december förra året...
-Jag har inte tränat seriöst sedan mars i år...
-när jag fick veta att jag har astma tog det EN vecka innan jag drabbades av förkylning...
.... som jag nu stått ut med i 3 veckor, varav en vecka liggandes hemma....
-Har i princip varit mer eller mindre sjuk i ett år nu.....JAG PALLAR INTE VARA SJUK LÄNGRE!!!!


Igår kom Emelie och hälsade på.
(a.k.a Min andra hälft)
Vi hade sjukstuga tillsammans. Lagade supergod middag, såg Idol och hade mysigt :) Vi fick oxå en massa ideér som vi snart ska sätta i verket, hahaha jag kommer dö!! Fan va kul ;)



NÄSTA HELG blir det en hel del att stå i förresten;) Den 8e November, alltså lördag, firar TG's schakt AB 20 årsjumileum!
(det betyder alltså att jag passerar den sista gränsen, åh nej jag vill inte växa upp....fast så länge jag inte tar mig in på club 27 är jag glad!;) hahaha )


På fredagen blir det att avskala tönt-fest nr 2!
där jag och sara och linnea:
...lovat att inte gå runt och sjunga "vad du är söt min kära lilla ponny" ute på krogen sen... haha... meeen man vet ju aldrig, vi kanske känner oss lika charmiga även denna gång och bjuder på en allsång igen...?... ;P


Sen Lördag har jag inte bestämt mig, har beslutsångest som fan om jag ska supa till då oxå eller bara köra ett lite lugnare firande då... får se vad resten av folket säger! Vi kör på demokrati :)

Men en sak är säker, Räkan - jag kommer sakna dig här i år igen! But wherever you are, you are always in our hearts :) De tre musketörerna, visst ;)



Ingen text idag...nono...don't feel like it.






Kommentarer
Postat av: Linnéa

Länktar redan till Fredag :P Va du är sööt min käära lilla pooonnnyy GNNÄÄÄÄGGGG. hahahaha

2008-11-01 @ 10:53:50
URL: http://madeofsteel.g-punkt.se
Postat av: Dina gamla rävar

Det är med STOOOR sorg i hjärtat vi inte kommer att kunna närvara vid din 20-årsdag.

Men vi skickar stora grattishälsningar ifrån Trondheim och tar igen missad tid när vi kommer hem!

Vi snakkes! Kjempeklem<3

2008-11-01 @ 15:17:09
URL: http://parhastarna.blogg.se/
Postat av: Räkan

Ja fy tusan att jag än en gång missar din födelsedag, vad är jag för en kompis egentligen!? :P

Meeen jag säger som dom där gamla rävarna, ALL missad tid ska återtas vid jul! Saknar mina kg-sstjärnor.

Puss <3

2008-11-02 @ 11:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0