"like those beautiful memories"


Kl 11.00 idag har jag levt i exakt 20 år.

Tänker man tillbaka genom alla år som gått, från den tiden då man rymdes att sitta i en kastrull tills man vaknar upp alldeles för tidigt en lördagmorgon dagen efter fest (08.00) så är det ett sjujävla bra liv man levt hittills alltså!! TACK alla människor som bidragit till allt :)

Min mor berättade vid frukosten idag
att jag var en väldigt tjurig och ettrig unge. Den absolut skrikigaste ungen av alla på BB, hon behövde inte fundera vilken vagn jag låg i - det hördes!
Men vadå, man ska göra sin röst hörd, lika bra att börja i tid ;)

Sen när jag fick min gåstol hade jag kört fast min bror mot väggen och slitit han i håret medan han förtvivlat hade grinat och ropat på mamma - haha så kul :P

Och när damsugaren kom fram blev jag visst helt galen och kastade mig på damsugaren som att jag skulle dräpa den, sen hade jag legat och åkt runt på damsugaren medan mamma damsugade...


Kommer bilder sen från igår! Jag håller med Sara, vad hände av kvällen? och ja, vi tar igen det ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS thÄrÄsÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ =D!!

2008-11-08 @ 11:23:42
Postat av: Linnéa

Nee de blev de ju inte =/ Jepp va riktigt trevlig tså de tåls verkligen att göras om =) Jo håller med, tiden bara sprang iväg! Kändes som man nyss hade kommit dit så skulle vi ut på krogen... Få typ börja vid 6-halv 7 nästa gång :P hehe

2008-11-08 @ 13:20:57
URL: http://madeofsteel.g-punkt.se
Postat av: Flippan

VÄRLDENS FETASTE GRATTISKRAM FRÅN MIG TILL DIG <3 Ha en lika king kväll som du själv är ;-)

LÄngtar efter att få träffa dig :)

pussar å kramar

(elina grattar grattar grattar)

2008-11-08 @ 20:24:07
URL: http://parhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0