"nu är det det nära!"


Imorn åker vi!
Shit kan inte fatta att det är sannt, blir koppel på mig på Arlanda annars kommer jag att virra bort mig! Känner mig som en virrig höna som bara springer runt, runt å kacklar...

Idag har det varit rundtur för att säga hej då till mormor å morfar och farmor å farfar och självklart Olle oxå! Så får jag hoppas att allt går bra med operationer osv nu då jag är borta...håller tummarna!


Hahaha insåg just att jag stammade i rubriken ;P


Meeen iaf så blir det spännande att komma hem och se hur det går för Jorre med nå låtar, har lovat sitta å leka lite medan jag är borta :) kanon!

och så nu till lite fler bilder! :)

Gautosjö September -08:

^Skönaste bilden ever!! ^





Och som avslut kan vi säga: Vad är det som får mig att se ut såhär?
Ledtråd: Lök!



Svaret får ni då jag återvänder från Thaii !

ses och hörs efter den 10:e december!
kanske kikar in och skriver en snutt om jag hittar en dator någerst ;)

paeng

Kommentarer
Postat av: malin å elina

HA SÅ JÄVLA KUL I THAILAND :D njuuuuuut!

Ses snaaart <3

kramar!!

(jag vill ha tips när du kommer hem =)/E)

2008-11-16 @ 19:20:36
URL: http://parhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0