"STOR nyhet, lystring, lystring"

Trots en del bittra miner (dock inte dödsallvarligt, hade hela tiden skratten bakom hörnet ) så blev helgen riktigt riktigt bra :)

* häst-fest fredag - middag och bowling och litelite fest lördag - släktkalas och bio söndag. kanoners :)

Men så nu då till den STORA NYHETEN!!

Jag
Therese Gustafsson, ska förmodligen flytta till stan!! det betyder alltså att: jag stannar i skellefteå! (iaf ett tag, minst till mars)
Och min far blev nu en lycklig gubbe
. Han har varit förtvivlad att jag hade tänkt överge han och firman men nu har han mig alltså kvar ett tag till, dock tycker han att det kommer bli tomt här hemma men va fan man kan ju inte bo hemma längre!

Ska åka och titta på lägenheten till helgen men min mor tycker inte det är något att fundera över. Ojoj, snabba svängar jajamen! (men det är jag, så vänj er, man vet aldrig vad jag hittar på;P)


Nej nu är det hockey, pååå återseende ;)

Kommentarer
Postat av: Elini

Härligt med eget place! jag taggar inflyttningsfest då jag kommer hem då;D

2008-11-11 @ 20:20:08
URL: http://parhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0