thai-massage?

THAILAND IS A WONDERFUL COUNTRY!!=)

Shit hittar inte ord vad jag ska skriva... VI TRIVS!

Phi Phi oarna nu till imorgon. Da blir det boat till nasta o som ajg inte kommer ihag vad den heter?
Boattrip idag med snorkling (TYP det mest fashinerande jag gjort i mitt liv?) och bad och kajak och INTE minst - vattenkrig med besattningen. haha helt sjukt rolig dag alltsa!!
Thailandare ar ett galet folk!

klockan ar nu 20 och vi sitter i typ 25 graders varme och vantar pa att ES ska fa sin tatooo klar!! Bamboo-tattoo. Spannande!!

Sen snart bar det ivag a se pa thai-boxing (en av besattningsmannen fran baten ska va me sa man maste ju dit a hejja!)

nae har blir man ju inte klok, ut igen och leva livet!!

JAG TRIIIIIVS!!!!!

(om jag inte kommer hem vet ni vart ni hittar mig)


Kommentarer
Postat av: Sara

ATT DET ÄR HELT SJUUUKT HÄRLIGT!! njut lite från mig med ;)

2008-11-22 @ 14:14:41
Postat av: Malin

Åhh här sitter jag sjuk å snörvlig å knappt någon röst alls. Å där ligger du på beachen å hare bäst. Fy fan vad gött! :D Passa på och njuuuuut :)

Mer update från thailand tack =)

PUSSSS

2008-11-23 @ 18:44:13
URL: http://parhastarna.blogg.se/
Postat av: Räkan

hej mina kära vänner! Vill typ inte gå inte här och läsa... man dör ju av längtan och avundsjuka!

Thailand är ju bara bäst!!!



Gör eson en riktig tatuering!? oh my gooood :D

Smörj er väl, ni vill ju inte se ut som mig höhö ;)

Puss på er mina kära blommooor

2008-11-26 @ 18:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0