"tittar, tittar, tittar..."

Jag tror att våran hund är efterbliven...

Fanskapet sitter bara å tittar på en som att man kom från mars
och beter sig helmysko när man försöker säga något åt na, kan inte gå ner från trappen på jobbet t ex. man säger "varsågod" och hon sitter bara där och tittar, tittar, tittar... suck...
senf örsökte jag träna med hon ikväll, men vad gör hon? jo hon tittar, tittar, tittar... gaaah jag ger upp!
så har hon alltid har gjort, sen hon var liten:


tittar, tittar, tittar....


Jag fick pärlor och en pärlplatta att bygga saker på av banken idag, dom vill att jag ska "skapa mina drömmar" med den. Nu MÅSTE jag ju bygga innan jag kommer kunna somna... annars kommer jag ligga och undra ifall det hade varit kul att bygga...

god natt!







Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag har utmanat dej ! Läs min blogg. =)

2008-11-05 @ 12:20:30
URL: http://madeofsteel.g-punkt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0