"don't worry, be happy!"



BRAAA min gårkväll blev dåååå!!!
:P haha jag var inte nöjd.. det kan nog alla intyga :P
Jag svor ett X antal gånger..synd jag bara använde samma ord hela tiden, blev lite tjatigt - fan fan fan fan fan!!

* Först förlora jag i bowling- okej det kan man leva med
* Sen kom vi till en förfest där dom stängde typ 10 min senare och vad händer när vi gått in till stan? - jag upptäcker att jag glömde min handväska där! och känner jag dom som bor där? - nej...
* Ringde några samtal och vipps så var pengarna slut på telefon - funny bunny...
och till råga på det så började batteriet dala oxå...
*Men vad hade jag i min handväska då? - jo börsen med kortet, alla pengar och legget i. sååå jag höll knappt på ta mig in på Calles!!!
Hallå ser jag ut som 17 eller?! (lägg på en fjortisblick och en sydländsk betoning ;P )
med gråten i halsen bönade jag och bad och försökte få vakten att inse att han träffade mig där igår och sa grattis till mig då och att jag t o m fyllde 20 men han hade tappat minnet - men det gick för den gången.
Tur säger jag för annars hade jag brutit ihop! :P

(måste få säga förlåt till alla inne på calles som var tvugna att träffa mig mitt under en kritisk period i mitt liv och höra mig klaga på allt :P haha )

Men en sak kan jag då säga, jag blev överlycklig när min telefon ringde tidigare på kvällen!! Ett konstigt nummer så jag var skeptisk som fan först, sen är det världens bästa sanna som ringer och grattar från Norge!! :) :) :) TACK älskling :) :)


Så lite bilder från Fredagskvällen:


Det började lugnt med en massa åsikter och uttalanden om idol (kevin är vår gud och hur FAN kunde robin E hänga löst?! ut med robin B och Johan!!)
(sandra, linnea, sara)

Stackars Pär fick se och höra en massa stall-skvaller.. men tror han trivdes rätt bra ändå ;P
(linnea, linnea, sandra, pär)

Drinkarna blev fler.. (sara, sandra, emelie, jag)

och fler... (sara, sandra, emelie)

..och dansen kom igång! (sandra, jag, sara)

dock bara jag och sandra som var danssugna, med våra vackra moves.. hrmpf.. :)

Kommentarer
Postat av: Sannaa

Efter ha pratat med dig så var smilbanden uppe heile kvällen! :D Synd att din lördagskväll inte gick lika bra dock :P Men gråten i halsen kan man bara skratta åt så här i efterhand :P

2008-11-09 @ 14:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0