"I love my life because of you"

Äcklig helg som väntaar!! :) :)

Ikväll bär det av till Sara (även kallad Kruulie) och hennes nya lägenhet på häst-feeest! Kommer bli sjukt roligt!! kan inte annat än sparka bakut av glädje ;) haha gnägg!!
Förra gången spårade det, får se hur denna kväll artar sig ;P Jag har iaf bestämt att jag ska agera tävlingskommité och lekledare och OJ vad det ska bli trevligt :D

På lördag är planerna att vara en aning bakis när jag vaknar, göra ett och annat ärende på systemet, sen stå vid spisen och agera mästerkock hela dan för att förbereda middagen till några kära vänner - förbered er på ett mästervärk ;) med andra ord - kom hungriga!
Efter det kommer jag tyvärr måste spöa akiten ur alla i bowling (annars kommer jag vara sur resten av kvällen ;P) och även invänta min vapendragare Emelie som kommer hem från Sundsvall senare på kvällen, så ska det hittas på lite bus ;)

På söndag ska jag försöka sova ut litegrann så jag inte är så sliten då hela tjocka släkten kommer på middag, måste ju spara lite på krutet så jag har lite energi kvar att vara social och trevlig med dom oxå :)


Nu har jag bara en sak att säga - LET THE PARTY BEGIN!!


See ya, won't need ya, take care, love ya, byyye ;)

- Hur ska det gå för mig och Emelie i Thailand?! blev rädda för en nyckelpiga igår... ;)

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha vad hände med kvällen, vi tar igen det imorn!! och din TÄVLING!! varför blev det inte?

jag är skyldig dig en tjuga!

2008-11-08 @ 01:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0