"I'm a papercutter"


"se i smyg, den pojken är för blyg, att våga ta en kyss"


Nu är det 5 dagar kvar innan vi lämnar detta kalla mörka land för Thailand. Ska bli 3 underbara veckor!!

När jag tänker på utland får jag direkt upp minnesbilder från sommarens bulgarien-resa. SÅÅ äckligt kul!
Men nu är det ingen sån resa vi åker på, i Bulgarien festades det en hel del - nu ska det bli riiiktig semester! :)


Bulgarien Juni-08


Bastukväll igår hos Emelie. Jag behöver inte säga mer än att Emelies pappa uttryckte sig ungefär såhär: "Är ni riktigt friska?" då vi kom ut ur badrummet.. vi lämnar det så ;P

"I'm a papercutter...In theee eeeyee"


Jag ska bli poet. fast min bror säger att jag får bli "textskrivare" men absolut inte poet. Poeter är konstiga enligt han. Men vaddå, då är jag ju som klippt och skuren?

 

"Vi ser saker vi inte vill se
hör saker vi inte vill höra
skräckslagna vill vi fly,
vända ryggen till,
skrika, springa
men hur högt vi än skriker
och hur långt vi än springer
kommer sanningen alltid finnas kvar
vi kan inte alltid fly, tro att allting ska bli bra
vi måste ta oss samman,
samla mod och möta verkligheten"

 

Iaf så kommer jag att ta lägenheten som jag skrev om i förra inlägget! Var och kollade på den igår, och det är ju bara för perfekt allt. Timingen, läget, ALLT.
Så snart bor jag nästan granne med Kim, Tobbe o Joel :) och kommer inte ha långt nånstans alls! - förutom till mitt riktiga hem vill säga.


"se i smyg, den pojken är för blyg, att våga ta en kyss"

Kommentarer
Postat av: räkan

Oj vad vi ska hänga :D

2008-11-12 @ 21:29:14
Postat av: flippachn!

ÅHHH Buggan!!! Minnen til tusen! :D grymt!

Men du lägenhet i skell nu helt plötsligt! ;-) Har det hänt nå nytt där hemma, eftersom du bytt "plan" så hastigt? ;) hehe

Kramar!!

2008-11-12 @ 23:36:52
URL: http://parhastarna.blogg.se/
Postat av: sussie

Jadu fru poet ;D kul att läsa slutet också ;) riktigt bra =)

2008-11-13 @ 17:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0