Bodö-bo efter jul?

Nu har jag fått jobb i Norge- om jag vill ha! :) Flera t o m - om jag vill ha! ;)
Och jag veet, ALLA andra far till Norge men so what, jag förstår "alla" andra - klart man vill tjäna pengar, vem vill inte det?!
För mig blir det Bodö, och jag är 95 % säker att jag far. Blir nog skitbra det där :) Hur länge är en annan sak, det får vi se om!

Hum, förövrigt är jag sjuk igen :P haha men denna gång är det förkylning som säkert snart går över :) Måste ju vara frisk till helgen då det blir Hockey lördag, sen drinken för en gångs skull ! (blev ju inget umeå i helgen så det blev nyktert ist:P)

så en textrad till...

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

No Givin' Up

A little girl, in a crazy world
pretty smile, to cover the tears that she's crying inside...
She's alone, ain't got no one to trust
Broken heart, that's why she won't ever let you come to close...

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

gnägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0