Dagen D

Haha idag kommer man in på jobbet, Nygge står å snackar som vanligt och jag gesterar och ger honom en blick som betyder: sluta stå å kackla!
Som svar får jag: "Jag stod just och sa att när du kommer så blir man illamående"

AJJ! :o

Senare kommer han in på kontoret och ser skamsen ut, får fram ett förlåt och att han mådde dåligt över sin kommentar :P haha så söt, man tar ju inte direkt åt sig, seriös som han är (?!)

En stund senare:
Jag: "alltså kolla på den här bilen vad den glittrar extra mycket just här!"
Nygge: "Men det är för att du syns i lacken ju!"
Haha sen erkände han att han fortfarande mådde dåligt över sin illamåendekommentar och var tvungen att gottgöra det på ngt sätt :P


Förresten så längtar jag GRYMT mycket efter det här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0