haha

Åh gud ändå!
hittade en massa gamla bilder här på jobbet som jag bara måste dela med mig av!
kan inte förstå att jag t ex var såhär vacker en gång tiden:


Tandställning och hela köret ;)

Sen hittade jag också en gammal bild från skolavslutningen i 8an:

 
herregud så mycket minnen som kommer tillbaka!!

Och sist men INTE minst, min oerhört bildsköna avfallning från min ädle springare på första hindret på hopptävling SRK -07:


Seriöst, hur lyckas man ?! ;P

Och på tal om TÄVLING, så blir det full race på lördag ! :) Endast klubbtävling dock, men hur länge sen var det nu? typ 1 ½ - 2 år sedan sist??
Jag kommer dö av nervositet, inte för att det är något att vara nervös över men, tävlingsmänniska som man är så känner man tävlingsstämningen ändå och då spelar detingen roll om man är i Globen och rider eller hemma i ersmark (inte för att jag provat rida i Globen iofs ;P inte ÄN iaf ;) )
Kan ju faktiskt bero på att jag ska rida den enda lediga hästen, Bernhard, en häst jag ridit En gång tidigare, vilket var igår så, rock & roll säger jag bara ;)

Återkommer med mer information efter tävlingen ;)


hej å hå :)

Kommentarer
Postat av: krulie

HAHAHA, SNYGG bild med rälsen!! Gnägg!

2008-10-02 @ 13:14:16
Postat av: flippan igen!

Men gnägg så kul att tävla, stoort lycka till! :D

haha alltså vinterbilden dära, vad säger man? rels rels rels? ;-P

2008-10-02 @ 15:47:24
URL: http://parhastarna.blogg.se/
Postat av: Räkan

Oj bernard rent utav!!! Lycka till min blomma :D

2008-10-02 @ 18:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0