Jag gillar läget

"Förut hade jag ett plåster på hjärtat, för att gamla sår fortfarande inte läkt...
Dessa sår har läkt, det vill jag lova, men ärren finns fortfarande kvar - vilket de alltid kommer att göra!
Glöm inte det..."


Det lönar sig att vara god mot andra människor, man får så mycket tillbaka då!

En kund fixade Norge-jobb åt mig, nu har en annan fixat hockey-biljetter med middag och hela köret :) det är ju bara att tacka och ta emot! och varför gör dom det? Jo för att dom "tycker att jag förtjänar det".. kan tacka i evigheter:)

Men en sak som jag känner som inte lönade sig
var när jag var snäll med mamma och var ute å kratta i helgen även om jag sa att det inte skulle ge ngt för att alla löven inte blåst ner och att jag ville vänta några dagar. Vad har nu hänt då? Jo det har blåst ner en massa löv så nu syns det inte ens att någon har krattat!! :/ waste of time... meeen mamma blev glad, får väl vara värt det iaf!

NU ska jag gå och göra ett test och se om emelies "bli-jättesjuk-sen-frisk-jättefort" - mirakelbad fungerar :P

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

No Givin' Up

A little girl, in a crazy world
pretty smile, to cover the tears that she's crying inside...
She's alone, ain't got no one to trust
Broken heart, that's why she won't ever let you come to close...

But this girl, got some big dreams
She will fight, be strong and manage to break free one day...

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0