kan man få annat än ont i huvet?

men vaaaarför skulle ja utsätta mig själv för det här? Högskoleprov, alltså seriöst HÖGSKOLEPROV!! Therese + Högskoleprov =  e r r o r

va fan.... sitter med snuskig huvudvärk och försöker plugga. Jag säger bara det: Man är inte van att plugga, om ens tänka, när man gått världens slappaste linje - precis som jag gjorde!!
    <--- Ungefär såhär såg vi ut på skolan de dagar vi tvingades ansträngs våra hjärnceller en aning!

HJÄÄÄLP mig nån?


Imorn blir det drinken, och det blir inte kanske drinken, utan det BLIR drinken. Sjuk eller frisk, Arg eller Glad, Trött eller Pigg! Det har ni härmed mitt ord på! :P Fafa ;)
Ska supa bort de sista hjärncellerna som blir över efter att resten grillats på provet! Och har alla grillats får jag ta ur reserven och gå på sparlåga ett tag framöver sen...


Bara så ni vet kan ni börja kalla mig Fixar´n nu.
Fixar´n fixar allt. Allt från att spackla å måla, spika lister och städa, slipa och skruva, laga rost och lacka - you name it. Börjar bli hajj på det mesta nu när man jobbar som en allt-i-allo. Jag trivs, blir då aldrig långtråkigt :)


Nu ska jag plugga vidareeee, känner peppen!!!
hoojj

Kommentarer
Postat av: Flippan!

Hollooj! :D

hahahha vilken jävla bild alltså ;-)vi skyller på våran älskade skola!

Good luck med högskoleprovet iallfall, de kommer gå galant!

Å du nyår, vi ha inte planerat att fara till hemavan utan tycker att det borde styras upp nåt hemma i skellefteå!!! Typ att vi lagar värsta trerä'ttersmiddagen,leker å gör oss finilina och sen drar på nån sweet fest lr nåt.. :) vad sägs? hehe.

Ha de babe!

2008-10-24 @ 23:25:03
URL: http://parhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0