Oj, så känsligt det blev helt plötsligt!


Japp, även jag kan
;) men bara på papper...tyvärr...så vill du att jag ska uttrycka känslor - be mig skriva en låt...eller en dikt...eller bara nå kludd...eller måla ngt...vad som helst så länge jag slipper prata om det, jag är sämst på sånt ;P så jag kan verka lite kall...men innerst inne finns mycket varmt, och många olika känslor som jag mer än gärna delar med mig av :)

Fick en känsla nyss...skrev ner den...såhär lyder den :

"You wanna know what makes it so hard for me to fall in love?
Well, when I finally do, I want to give my hole heart away,
and If I happen to give it to the wrong person, who doesn't treat it well
and leave me all alone, left with nothing at all
I'm not sure if I could handle the fact,
of living the rest of my life heartless... "


Du ÄR mitt hjärta:


Efter alla vändor på tävlingsbanorna, efter alla besök hos veterinären...
Efter alla skratt och tårar...
DU har gjort mitt liv fulländat.. DU gör mig lycklig.. Jag älskar dig av hela mitt ♥

Tack och Bock för denna gång!

Kommentarer
Postat av: Räkan

Th älskling... fastän jag har varit några månader i England....please skriv på svenska. DÅ kanske jag kan vara en hjälpandew hand :P

2008-10-21 @ 22:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0