Tävling!

Ja då var alltså den omtalade tävlingen över och jag kan börja med att säga att det var ett  minst sagt ovanligt uppvaknande man fick på morgonen. haha :P
Vaknar och slår igång mobilen, 2 sekunder senare ringer sara "GOD MORGON!! vi kommer nu!"
Jag svarar: " jag vakna nyss, jag kör själv"
sara "att hålla på med hästar är som att äta soppa med gaffel, man får aldrig nog! vi är hos dig på 10 min, skynda!"

och så var dagen igång... :P

Min käre tävlingskavaljer var på G idag må jag säga, ett X antal bockningar och sedan bakut-sparkar i varje galoppfattning på uppvärmningen.. oh my god .. :P men väl inne på banan skötte han sig exemplariskt och tyckte det var skitskoj :)
Men hur gick det då??! Jo det gick ju hur bra som helst !! :)
Felfria i första klassen (som enbart var en träningsklass) , sen rev vi tyvärr i omhoppningen i andra så inget pris men Bernie var grym och det var hur kul som helst och det är ju huvudsaken ;)
ingen hade väl trott att det skulle gå sådär bra, t o m jag själv är förvånad :)

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Såå till en annan nyhet!

Nu är det fastställt vad som orsakat att jag inte kunnat träna och varit sjuk så länge! Jag har Astma :o
Ska även kolla upp allergi mot häst och hund, kan nästan garantera till 95% att jag är en aning allergisk mot hästar, får bara hoppas att det inte är allt för mycket!

måste nog förbereda mig på att se över mina framtidsplaner med denna information..

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

ptrroo ;)

Kommentarer
Postat av: Flippan

Tjoosan!

Glömde kommentera sist jag läste..men VAD ROLIGT att det gick så bra på tävlingen!! :D

Sen det där med astman lät ju inte alls bra :O fått veta nåt om hästar osv? :/ bra att du fick veta vad som är fel iaf.

Sen tycker jag du ska komma å hälsa på oss nån helg snarre :-)

Puss o kraaaam

2008-10-10 @ 00:49:19
URL: http://parhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0