träning träning träning träning

ooooj vad jag älskar detta ord!! TRÄÄÄNING!! känner man inte hur fint det klingar? man blir lycklig, man svävar fram som på moln och framförallt - man blir sig själv igen!! :D

7 månaders vila är nu över!!

det är u n d e r b a r t helt enkelt och JA - jag tar det lugnt såhär i början, jag lovar ;) (beror ju på vad man menar med lugnt oxå, hehe men för att vara jag så)

dock är jag lite orolig då mor min ligger å är jätterisig i ngn konstig sjuka så jag hoppas veeerkligen inte att hon smittar mig nu....

Dagens citat: "Jag ska hämta en tånnng. Tånnng, det borde komma från japanskan va? Jang har eän egein tånnng"


Malin och Elina - VILL VARA DÄR NI ÄR!! Känn er saknade!!
hahaha, den "heliga" bilden - aja jag trivdes iaf:P
"as we go on, we remember, all the times we had together"

Kommentarer
Postat av: räkaan

and who is that guy? ;)

2008-10-12 @ 19:16:17
Postat av: Flippan och Elina

Vi gillar bilderna :D Och vi vill verkligen att du ska vara här!

Vad har du för planer för nyårs? Vi måste ju se till att det blir lika lyckat som i fjol ;)(även om vi kan skippa vissa delar HAHAHAH!)

Saknar dig!

2008-10-19 @ 21:45:13
URL: http://parhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0