- No Givin' Up -

Ja så heter den. Den första låten.

Förmodligen ska den börja kunna spelas in i veckan så att den förhoppningsvis ska kunna vara färdig innan vi drar till Thailand!!
- så nu gäller det att ligga i om den ska vara klar innan 17 november ;)

Denna låt betyder grymt mycket för mig, den är skriven från hjärtat och förmedlar fruktansvärt mycket känslor och jag hoppas att den kan förmedla lika starka känslor hos de som lyssnar och kan hjälpa andra på samma sätt som den hjälpt mig!

Ah, vi kan göra såhär- Jag skriver en textsnutt från låten i varje inlägg fr o m detta, tills vi tillslut har hela texten på plats! Sen får vi hoppas att det matchar in med inspelningen oxå så de är klara samtidigt ;)

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

No Givin' Up:

A little girl, in a crazy world
Pretty smile, to cover the tears that she's crying inside...

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Sådär ja, då hade vi en början ;)


- Såg en fallande stjärna ikväll - vad jag önskade? Det får man inte avslöja ;) -

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan resten oxå!!! ;)

2008-10-13 @ 21:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0