"sounds like music in my ears"

Ser och hör att mina låttexter är väldigt välkommna här, så jag får väl börja lägga in lite texter så smått, to please you all :) kul :)

Men fan ta den som snor! Iofs hörs ju inte melodin så, det är ju på ett sätt bra än så länge! Hade dock varit grymt att få lägga ut klara låtar men, med lite tur och lite tjurighet och lite slit så kanske även det kommer en vacker dag :)

Och alla låtar kommer få en personlig bild, som förmedlar de känslor jag hade när jag skrev texten, och som man kan koppla samman till låten!

Smakprov på A Blind Man Cries känns som låten idag! (som är en typ av hårdrocksballad kanske nåt liknande typ, ja det kan man väl säga, fast alla låtar går ju göra om så det blir olika typer av genres iofs men, hårdrocksballad ligger nog närmast)



A blind man cries

"Fumbling in the darkness, Can not find the light
Like seeking for the sun, on a cold dark rainy night
Seek vainly for the answers, to questions never asked
But questions for tomorrow, belongs now to the past

Refr. A blind man cries, sense devastation
can not see but knows, he knows, he knows
A blind man cries, oh what's the intention
to turn our back on justice, and let the blind man crie

But if we stop trying, things will never change
If we end up giving up, it will all just stay the same
Let's fight this world together, put an end to all the pain
Cause you know there can be sunshine, even in the coldest rain"

Refr. A blind man Cries...

Ooh what's the intention, to get power out of violence
unmoved just pass it by
Ooh what's the intention, To turn our back on justice
And let the blind man crie

Refr. A blind man Cries...





Kommentera gärna, anonymt eller med namn, både positivt och negativt! Bara kul att se/höra vad folk tycker!

Och Sanna, förstår du inte vad texterna betyder så kan du alltid ringa;)

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Snyggt byggt therese! ;)

En autograf innan du blir känd? =)

2008-10-29 @ 02:58:33
URL: http://suusbuus.blogg.se/
Postat av: Camilla

Skön känsla i texten, får du till musiken med samma känsla kan det bli riktigt bra det där! Man berördes liksom, gillar texter som berör. You go girl ;)

2008-10-29 @ 16:39:27
URL: http://camillakarlsson.se
Postat av: Räkan

hahaha alltså jag sa alldeles nyss till Sofia "jag förstår typ inte riktigt alla ord, men jag vet att hon är bra ändå" HAHAH sen läste jag din kommentar! moahaha

2008-10-29 @ 21:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0