Waste of emotions...

Högskoleprovet gick bättre än väntat, men var det värsta jag någonsin gjort i hela mitt liv! fy fan jag mådde INTE bra många sekunder under dessa 8 timmar jag var där...!!


Inatt skrev jag två låtar. Klockan halv 2. Efter krogen. Kunde inte sova. Var så mycket känslor och tankar som snurrade. Har en till på g. Vet vad den ska handla om, men får inte till den där början så det släpper. Ska sätta mig ner en stund ikväll få se.

"I'm not worth, The waste of emotions
Wake up, wake up
It's a dream never coming true
I'm not worth, The waste of emotions
Save your bleeding heart, Drie those tears of yours
and move on, move on"

Är mycket som rör sig i min skalle just nu. Vad ska jag göra med min framtid?...Jag vet att jag måste gå min egen väg och tänka på vad jag själv vill göra, eftersom det är mitt liv, men jag känner mig som en svikare...Okej nog skulle jag kunna stanna här i Skellefteå och jobba på firman och köra lyxiga bilar, fortsätta spela fotboll, umgås med min släkt och mina älskade vänner, rida min häst å allt de där... men jag måste bort... jag måste det, om det inte händer något drastiskt oväntat här vill säga, för jag pallar inte samma sak dag ut och dag in.... Världen är så mycket större än det här. Finns så mycket mer att lära sig, fler människor att träffa osv... panikångest!!


Bilder från igår kommer kanske en vacker dag, om jag får tag i några, min egen kamera har fått gå i pension nu... Grymt kul att festa med alla "gamlers" igår igen förresten, just like the good old times :)


Förlåt...? Vet inte varför jag ska säga det egentligen, har inte gjort något fel...men orsakar ändå smärta...


Feber idag.
Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0