...

Jag har en övervakare på jobbet...

             ... en ganska trött sådan :]

Kommentarer
Postat av: säänniee

Hej min älskade vän!

Hoppas du håller denna blogg mer uppdaterad än den förra ;P jag vill så gärna veta vad som försiggår hemma jjuuu=)

Hoppas allt ör bra med min stjärna :) PUSSSSSS

2008-10-01 @ 22:02:39
Postat av: Flippachn!

Eftersom du så snyggt körde med en klassiker, "thegeres" bjuder jag på flippacccchn ;-) hehe. OKEY du håller inte med oss angående johan palm försår jag hahaha. men vi tycker han e gööcool! Sett när han sjunger drugs dont work? mkt bra iaf!! Det är ju så kul att han är 16 men ser ut som tolv.



Sen att hälsa på låter som den bästa iden ever! haha :D men man tar typ buss till sundsvall lr östersund sen tåg(mittnabotåget) från sundsvall-östersund-trondheim lr östersund-trondheim. Beroende på hur tiderna passar å om man föredrar att åka mer tåg lr buss.. Sen kostar det typ 450 kronor enkelväg :) DO IT!



HUGS

2008-10-02 @ 12:08:41
URL: http://parhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0