Ny blogg

Jajjamen, så var det. Ny blogg. Vet inte varför. Fråga inte. Tog bort den förra för att jag inte orkade skriva. Punkt.

Iaf så ser läget ut som att livet fortsätter i sin vanliga takt - boring? Japp! har inte blivit frisk ÄN! nu var det 7 månader sedan jag tränade "på riktigt", har försökt börjat träna efter det oxå men det går inte... om jag får uttrycka det själv så är det helt FÖRJÄVLIGT....

På jobbet i fredags fick jag bli lageransvarig då Nygren var sjuk och åkte hem och gissa om jag var nöjd efter dagen var slut, lyckades sälja bromsbelägg till RÄTT bil (finns så många olika typer för alla olika årsmodeller osv) HA HA!
inte för att nån annan tyckte att det var vidare coolt men.... förutom jag själv då :) och kunden själv skulle ringa tillbaka på måndag för att fråga Nygge om det verkligen blev rätt innan han skulle sätta dit dom.. :/ trodde inte på mig den jäveln.. :P

men jag lyckades rätt fint med det enligt mig själv :) även om dagen blev rätt kaotisk för övrigt :P haha försökte t ex låsa upp husdörren med fjärrkontrollen till bilen...

sen kom det in en kund som inte kunde prata svenska så jag började ju självklart prata engelska med han, men det visade sig att han inte kunde engelska heller så där stod jag som ett fån och försökte uttrycka mig på så han skulle förstå vad jag gjorde när jag hade lyckats slå in fel på kassaapparaten så den bara stod å tjöt... jaja fick då se att jag inte glömt bort hur man pratar engelska iaf :P


Längtar till lördag!! :)  - was a long time ago...

Kommentarer
Postat av: Maalin

Hej!!

Bra intiativ att skaffa en ny blogg tycker jag :D

Här händer det inte så mkt just nu heller, tiden står typ stilla. väntar på att få börja jobba :S men annars har vi det bara bra :) Hoppas att den är nedrans sjukan går bort nån gång =/

Ha de! Kram

2008-09-28 @ 14:23:28
URL: http://parhasarna.blogg.se/
Postat av: Elina

Tjao!

Låter bra att nån gör något vettigt och jobbar iaf ;)

När kommer du förbi trondheim va?? ;D

2008-09-29 @ 12:43:48
URL: http://parhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0