- ännu ett vårtecken


För inte så länge sedan såg det ut såhär:


(det ska stå bilar där under någonstans)
Vi sopade och skottade och sopade och skottade och suckade och slet och sopade lite till. Väldigt länge. Väldigt jobbigt.

**
MEN! (ahahah sara - tänker du på samma sak som jag???!! ;P )

Igår när jag tittade ut på gatan blev jag bländad av ett starkt ljus.
En bil passerade och solen reflekterades i riktiga bling-bling fälgar.. Jajamen, tänkte jag, sommardäcken med fin-fälgarna på - ännu ett vårtecken.

På fotbollsträningen uppenbarade sig - ännu ett vårtecken.
Sanna, Emma, Carro coh Terro iklädda endast shorts. (Alltså inga underställsbyxor, övrig klädsel hade dom ju förstås och det tackar vi gudarna för;) )

Först Svanar- sedan Sommardäck - vidare Barbenta fotbolls-jäntor - Välkommen Våren :D




igår fick jag en rysning längst ryggraden.
Är det som jag tror? Skall TG's Schakt AB omformateras?

Kommentarer
Postat av: krulkei

MEN! :D :D hahaha

2009-04-23 @ 21:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0