- "attans osis"


Jaha då var man tv-kändis.
Lite läskig att vakna i morse å titta sig i spegeln för jag blev så skärrad själv över att se en kändis på så nära håll att jag började skrika. Nu förstår jag hur jobbigt det är att vara känd. Man kan inte visa sig innan folk blir som tokiga. Usch. Skrev en autograf till mig själv så jag skulle sluta hyperventilera sedan gick jag och åt frukost.


Alltså....
Jag tycker att folk ska börja bjuda på sig själva lite mer. Man får så mycket mer tillbaka då.
Här får du ett tips från mig personligen:

"Bjud på dig själv med risken att det kan bli pinsamt. Ibland vistas du kring folk du känner så pass väl att det gör inget, dom tycker om dig lika mycket ändå. Ibland vistas du kring folk du inte alls känner och kan tänka "äsch, jag kommer aldrig mer att träffa dom" (min hetaste thailands-kommentar) och skulle det då vara så att du vistas bland personer du inte känner - tänker att du aldrig kommer träffa dom ingen - och ändå lyckas träffa dom igen så får du tänka "attans osis" och gå vidare i livet. Alltid har du fått nån att skratta. Den kan du bjuda på :) Och skrattar dom inte har dom förmodligen ingen humor. Då kan du tycka synd om dom ist. "

Fast som med allt annat så finns det gränser. Känner du att du inte vet var gränserna går - låt bli.

Tack för mig.


/TG's schakt AB

Kommentarer
Postat av: Anna

Såg reklamfilmen imorse på nyhetsmorgon..den va ju superbra :D

2009-04-15 @ 09:16:01
URL: http://norrlandstjej.blogg.se/
Postat av: Eson

Ja tänk att man känner 2 kändisar nu, känner både dig och mig! Jag förstår de du säger, för direkt jag klev utanför dörrn imorse så flockades människor kring mig som om de va besatt å skulle ta kort å autograf, Meeen jag trivs. This is only the begining my dear friend;) HAHA

2009-04-15 @ 15:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0