- ny dator, va sa du ny dator? yeey :)

Jag har köpt en ny dator JAG HAR KÖPT EN NY DATOR Jag har köpt en ny dator JAG HAR KÖPT EN NY DATOR  Jag har köpt en ny dator

              - sa jag förresten att jag köpt en ny dator?

Min nya dator håller på att laddas MIN NYA DATOR HÅLLER PÅ ATT LADDAS Min nya dator håller på att laddas MIN NYA DATOR HÅLLER PÅ ATT LADDAS Min nya dator håller på att laddas

             -Sa jag förresten att min nya dator håller på att laddas?

Nu kan jag äntligen fixa och dona med bilder, bilder, bilder, bilder och massa film, film, film, film, och musik, musik, musik, musik och vet ni vad?

             - nu kommer ni verkligen aldrig att bli av med mig ;) mohahaha


* Sa jag förresten det att jag har köpt en ny dator? Den håller på att laddas och sen blir ni aldrig av med mig. yeey ;)

/ TG's Schakt oh yeah

Kommentarer
Postat av: Carrie

Vad har du köpt för vacker skapelse då? Jag ska köpa ny dator till veckan. Då kanske dom kan bli kompisar?:D

2009-04-25 @ 01:32:12
URL: http://carriesu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0