- stolt, svettig & glad


Om du ngn gång vill prova på att göra ngt kul:

Testa FUNK!

Fy fasen så roligt det var! :) :)
Innan passet var man riktigt nervös eftersom taktkänslan och rörligheten i kroppen inte är den bästa. Efter passet var man  :

            -stolt över sig själv för att man lyckades hänga med i koreografin i allt utom att slänga med armarna som jag tametusan inte förstod ens lite av vad man skulle göra :P
           - svettig som en gris av allt skakande och flängande. Tro mig när jag säger att svetten SPRUTADE! helt sjukt, haha Sussie fick t o m kasta sig undan när jag "vred" ur håret ;P
           - glad som bara den!! Man hade nog släppt loss rätt så mycket "lyckohormoner" unden denna timma. Detta ska jag fortsätta göra! :)

men iaf riktigt, riktigt roligt var det och att röra hela kroppen så mycket men att ha så kul måste vara den bästa träningen för man känner inte förän efteråt hur jobbigt det verligen är!!



detta gjorde vi oxå, och vi klarade det - inte dåliga!! ;)

(och ni som inte vet vad Funk är - det är en typ av Street Dance. Och ni som inte vet vad Street Dance är - se t ex "Step up" -filmen (filmerna) som killen på bilden är med i. Grymt bra film oxå förresten.)

**

Jaja idag ska jag prova mig på Power Strike Kickboxing.
Det är SÅ jäkla kul att testa på en massa nya saker som man inte gjort förut och hittills har det bara varit positiva känslor efter varje nytt pass. Det har blivit GRYMT mycket roligare att träna nu måste jag säga :):)

**

Förresten - LÖRDAGKVÄLL - Rockweekend på Kraft Arena - vi syns där va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0