- är det ens lagligt?

SHIT! 
  - är det ens lagligt att ha sådär långt hår när man heter Therese TG Gustafsson ?

   
        Flippan och Jag Skatan 11 augusti måste då ha varit ... 2007??

hihi så kul, nu kan jag ju äntligen kolla på gamla bilder så nu lär det bli EN DEL bilder här kan jag lova. Från 2006 till nu, och det är en salig blandning!
Allt från bussbränder - till fester - till sommar - till vinter - till hårfärger - till djur - till vänner - ah ni fattar vinken ;)


 
Sanna "Räkan" Lundmark och jag bastuholmen -07


Emelie "Eson" Ericson och jag på båttur i Sthlm -06


Emma och Sanna "räkan (på bilden ravvi)" Lundmark stadsfest -06


Elina, Alex, malin (flippan) och Milena skolasvslutning -07


Nathalie, Alex och Jag även denna skolavslutningen -07

to be continued...

Kommentarer
Postat av: Räkan

HAHA vad söta vi var, eller? ;)

det där måste vara rekord på din hårlängd ju, imponerande =)

2009-04-30 @ 23:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0