- allt som har gjort mig till den jag är


Det är ett evigt snack om detta:
 - Är glaset halvfullt eller halvtomt?
 - har huset brunnit upp eller har huset brunnit ner?
..mm

Så kommer vi nu då till den delen då jag själv har hittat en fundering:
 - Jag har gått upp en stig i skogen på luncherna...
 men jag har ju egentligen gått NER den... - eller?

                       *^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^

                                 Jag tänker tillbaka
                              På alla stunder jag haft
                 Vid mästarens sida i närhet av vänner
                 och allt som har gjort mig till den jag är





                     

    




Bilder säger mer än 1000 ord. Men varken ord eller bilder kan förklara hur mycket ni alla betyder - även ni som inte kommit med på bild. Tack för att ni är ni, och att jag har blivit den jag är :)

              *^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^

Igår fick jag höra:

"Du ser ut som att du tappat hälften av dina hjärnceller i filmen"

Alltså jag vet inte riktigt hur man ska reagera på sånt. För det beror ju väldigt mycket på hur mycket hjärnceller man hade från början. Hade jag bara två t ex, så förlora jag ju bara en - och det kan ju inte vara så farligt? ;P



tjing

Kommentarer
Postat av: Räkan

Tack för att du är den DU är!

De 3 musketörerna -never let u go!<3

2009-04-18 @ 13:31:57
Postat av: Tobbe

haha bilden från ammarnäs är inte mkt vacker!! :P

2009-04-18 @ 16:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0