- aj mitt hjärta


Det finns en negativ sak med våren:

HÅR!!

Det är hår i massor!! - hår som ska bort!!
Jag snackar om min häst. Det är inte ens lite kul!!!

För att ni ska förstå ska jag försöka visa med bilder.

såhär ser min häst ut om vintrarna:
                               
Såhär ser han ut om vårarna:
                                 
För när jag har borstat honom har allt hår farit:
                                 
PÅ MIG!!

Hår i munnen. Hår i ögonen. Hår i näsan. Hår i kläderna. Hår i hjärnan. Bara massa hår...


**
Det är inte bra att vara för nyfiken.
Det fick jag bevis på igår. Haha, fast även om jag inte hade varit nyfiken hade jag nog råkat ut för samma sak ändå.
På min farbrors kontor låg nämligen en liten konstig sak. Jag gick förbi den. Tittade. Gick förbi den. Undrade. Kunde inte hålla fingrarna borta utan lyfte upp denna lilla sak och: PANG!!
Den lilla saken hade ngn sorts smällare i sig som utlöstes när den lyftes från bordet! Det blev en jäkla smäll och det blixtrade och rök.. Snacka om att min själ hoppade ur kroppen!! :P
När min farbror kommer tillbaka uttalar jag mig, fortfarande skakis, om att det inte är ok att ha såna saker liggandes framme!
Han blev väldigt besviken:
"nej varför ska du vara så nyfiken? jag ville ju se!"

haha, aj mitt hjärta säger jag bara!

**

Kommentarer
Postat av: sara

Hahhaahaha snygg olle ;)

2009-04-22 @ 16:35:39
Postat av: Eson

Grymt vackra bilder! Kanske borde fundera på bli konstnär? De kan man bli snuskigt rik på

2009-04-22 @ 17:33:10
Postat av: johanna

sööööta bilder :)

2009-04-25 @ 15:01:57
URL: http://mellergard.blogg.se/
Postat av: sandra

hahahha, du är för rolig therese :)

2009-04-28 @ 10:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0