- sista natten i lägenheten

Det är med blandade känslor jag nu har packat ner de sista grejjorna.
Nu återstår bara grov-städningen imorgon.
Sista natten i lägenheten inatt.
Känns märkligt.

Någon som vill ha en inneboende i sommar?

Jag är ganska snäll - för det mesta
Jag kan laga mat - när jag orkar
Jag kan stå för underhållningen - när du vill ha ngt att göra
Jag kan vara tyst - när du vill - även om det ibland kan vara svårt
Jag kan prata jättemycket - när du vill - det är aldrig svårt
Jag kan klämma ur mig massa kommentarer - så du antingen älskar mig eller vill strypa mig
Jag kan städa - även om det är sällan så blir det bra
Jag kan jonglera med tre bollar - visste ni förresten det? - med risk för att det kan gå sönder saker
Jag kan kasta upp russin i luften och fånga dom med munnen - jättemånga i rad

Det finns mycket jag kan.


 

Kommentarer
Postat av: sandra

Du skulle få bo hos mig om jag hade en lägenhet i skellefteå :) om du inte vill bo i umeå i sommar förstås, min lägenhet står tom ;)

2009-04-28 @ 10:06:42
Postat av: Tobbe

Kan du se bra ut på kort? ;)

2009-04-28 @ 15:49:27
Postat av: Flipp!

Jag skulle mer an garna ha dig som inneboende, problemet ar dock att jag ar i samma lage som du.. Sa om nan ar villig att ha inneboende kan dom fa tva pa kopet! ;) Tank sa mycket tokigt det skulle bli i den lagenheten :D :D :D

Snart ses vi! fan vad jag langtar rent ut sagt! (L)

Pussspusssss

2009-04-29 @ 10:06:16
URL: http://parhastarna.blogg.se/
Postat av: Magnus

Hej!

Javisst har inget emot en inneboende i sommar, bor i ett hus själv, är 26 år och har 2 katter XD, är däremot i kåge så förstår om de inte lockar så mycket :P

Hoppas du hittar nåt! Lycka till!

2009-05-01 @ 20:19:32
Postat av: Magnus

Gick du föresten samma klass som Sandra Brunell??.. hmm, kände igen några av dina kompisar.

Va tillsammans med Sandra tidigare därför ja känner igen dom tror ja.

Ha de!

2009-05-01 @ 20:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0