- stackars liten!!

SE VAD JAG HITTADE IDAG!!!
stackars liten krabat som aldrig fick se dagens ljus....
Jag och Prisma var ute och gick i skogen på lunchen då denna lilla sak låg ute i skogen... :/
huvva så hemskt :/ :/


den var inte stor vill jag lova!! :/


**

Idag är en stor dag.
Just nu sitter jag och eson på Gustafssons Bil och laddar inför att infinna oss i våra overaller med kepan på sne och lite gegga i ansiktet... Smått nervösa sådär eftersom vi ännu inte vet vad vi ska göra i filmen, men eftersom man begåvats med sådana grymma dans-talanger så ska det nog inte vara ngn fara ;)
öhm..

god natt. nu kolavippar vi ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Näe stackars liten :(



Lycka till dudes, blir nemas problemas jag vet ju vilka talanger ni har mina kära vänner :)

2009-04-06 @ 17:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0