- movie-making

Igår förvandlades Gustafssons Bil till en filmstudio.
"WOFF-lampor" och "vita lampor" överallt, en kamera man skulle se gladast-i-världen ut mot och en jäkla massa "bi-a-lot" från högtalarna ;P haha.
    - och självklart en eson, en tg, en kameraman (den starka) och en medhjälpare (den svaga) :)

"svaga": "du jobbar här?"
therese: "jajamen"
"svaga": "du jobbar inte här?"
Emelie: "nej"
"Svaga": "Bra!"

(haha ja tur för oss det! eller snarare, tur för br. gustafsson ;P )

nämen alltså,
vi fick oss en väldigt rolig och annorlunda kväll igår kan man lugnt säga. I tre timmar höll vi på - för 20 sekunders film! jag säger då bara det: Tålamod att spela in en långfilm? - oja!
Smilet
upp till öronen har gjort att man har träningsvärk i käkarna idag vill jag lova, haha,  och även då man trodde att man såg så glad ut som man kunde bli fick man order om att se "ännu gladare" ut.. puuh det tog på krafterna :P

" vad jobbigt det är att se så glad ut hela tiden, jag tycker inte om att vara glad "
;P

otroligt kul att få spela in "riktig" film måste jag säga!
...med folk som verkligen kan! (inte för att jag och emelie inte kan, för vi kan! ;) )
Det jobbiga var att när man hade hört låten spelas sisådär 200 gånger var man NÅGOT less.. vi drömde nog alla, som vi förutspådde, mardrömmar om den inatt! :P

" jo, du är lika ful på film som du är i verkligheten! "  ;P

Aja, kom till jobbet i morse - och filmen var klar.
STARKT jobbat! :P
    -   Hur blev filmen då?
- jo den blev ju - k a n o n b r a :) WOFF:en satt där de skulle och vi var glada ;P

Så vi är nöjda, pappa och håkan är nöjda, filmkillarna är nöjda. Super :) 

(Svag tittar på kameravinklar) "Vilken gillar du bättre?"
(Stark tittar på oss) "Äh jag gillar dom båda!"

 ** Jag meddelar då jag vet vilken tid filmen ska visas första gången ;)



tadaa

Kommentarer
Postat av: grannen

haha hoppas jag hinner se reklamen nu när jag är hemma en sväng! kan bli lite svårt uppe i gränsen. har bara hört talas om den! haha grymma grejer:)

2009-04-29 @ 13:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0