- inte ens med rätt inställning!

igår tog batterierna slut.
Skulle träna core en timma innan fotbollsträningen men kroppen sa bestämmt NEJ till mina planer. Man tränar ofta med den känslan att det går tungt och är jobbigt, men denna gång gick det bara inte. Det var helt kört. Alla muskler i min kropp strejkade, har aldrig varit med om ngt liknande.

   *  Tänk dig att du ska göra sit-ups. Den första går bra, sedan börjar du skaka. Hela kroppen bara skakar och musklerna bränner. Det är normalt när man tränat en timma ungefär, men inte efter två sit-ups!! Du försöker göra några till men det GÅR INTE. "det handlar om inställning" brukar jag säga, men det gick verkligen inte - inte ens med rätt inställning!!

Så jag bestämde mig - ingen träning för min del. Inte igår, inte idag.
Måste ju vara på topp till matchen på lördag -13.00 på Guldvallen, Skelleftehamn - be there!

 ---> Därför har jag nu laddat med Pizza till lunch som grund inför morgondagen. Kommer att sucka och oj:a mig hela resten av denna dag känner jag. usch - varför äter man alltid för mycket?!

***

Ikväll blir det teater :)
Ska och se Improviserad Melodifestival - skitskoj!

***

Imorgon som sagt match - sen Rock Weekend on Tour!!
Jag gillar det skarpt ;)

Bl a dessa ska dit:

Mustasch - Down in Black

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0