- Jag har fina ryggmuskler ;)

jag - "Jag har ännu ondare nu, men det kanske är för att mina muskler är.."
pappa - "svaga"

         - ibland är han snabb.

**

Kiropraktikern idag.
Hade fel, fel, fel i ryggen. men det visste jag ju redan. Är visst extremt rörlig oxå. (jag som trodde jag var stel?)
Haha dom gjorde diverse expertiment med min kropp:

"Kolla! man skulle kunna göra såhär och såhär och såhär och låsa fast na, hihi"

TITTA HIT! detta sa han oxå:
"Styrketränar du? det syns"

haha YES! -  jag har fina ryggmuskler ;D

 - Skönt att bli ok igen, och skönt med massage - dock var det smärtsamt! fortfarande ont men det ska väl bli bättre nu..

**

kund - "är ni bittra idag?"
Jag tittar upp - "va? näe"
kund - "nä du är glad, men det är ju inget ovanligt"

Det var kul att höra :)

**

Visste ni förresten att man inte får ha könssjukdommar på fotbollsmatcher?
     (jag skulle berätta att man inte fick säga könsord och svordommar)

             " Jag har inte haft ont i halsen sen jag hade det senast"
                                                                            - Joel Asplund

                     " Alex är en parasit! Hon är en latmask!"
                                                                            - Malin Lindholm

         "Det där är ingen mack! Det där är en super-jävla-handel!!" (ica Supermarket)
                                                                            - Milena Westman

 - Jag tycker om er :)


På tal om Milena - det finns nog ingen som lyckas kläcka ur sig både "gay" och "retard" när man snackar svenska för att några engelskmän inte ska förstå vad man säger ;P You go girl! haha :)

 
Mille och Patte Bulgarien Juni - 08

Kom hit. Jag saknar er.

Kommentarer
Postat av: Mille

Ja ingen jävul har då sagt att ja e nå specielt smart.. ja lever ju som i en egen värld, där även ett 3 världs krig har varit.. Men man blir ju som man umgås.. ;P skyller största delen på Natta.. :P höhö

2009-04-27 @ 18:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0