- kalla mig tönt :)

Hej å hå nu är det påsk och nu far vi till fjälls :) :) :)
Underbara tider! Ska bli grymt skönt!

Tills vidare skulle jag vilja säga:
"Kör inte mot rött mitt inne i stan. Det är pinsamt. Kör inte mot enkelriktat mitt inne i stan. Det är oxå pinsamt."

OJ!
Vaknade med en tanke i morse:

"jag saknar Oliwer!!"

Det har gått EN dag, eller nja vi har inte ens hunnit fara - och jag saknar min häst redan :P
   -  haha kalla mig tönt - för det är jag ;)


 --- > Sluta vara på andra sidan jorden..... :/


  * "Bete dig som du skulle Vilja vara, och du Är snart som du beter dig"  *



--- > Man ska TRO att man är cool, då BLIR man cool !
Men vi VET att vi är coola, så ni behöver inte TRO nåt annat :)


Jo just det ja.
Efter påsk (på måndag) kommer vi hem. Tisdag drar jag och mor till Sundavall. IKEA står på hennes schema. Suzuki-möte på mitt. Vad händer?
Ska visst bli expert på Suzuki Alto. Jaja, vi kör på den :)



See ya, won't need ya, take care, love ya, BYE ;)

.

Kommentarer
Postat av: sara

Jag villinte köra en gammal mazda från 1970..:P

2009-04-09 @ 20:38:50
URL: http://saraba.blogg.se/
Postat av: Flippan

Jag gillar skarpt nar du lagger upp gamla bilder, minnenminnenminnen (L)

Och du vi kommer nog hem i mitten av maj sa det ar itne sa lange kvar nu ;D

Pusss sweet!

2009-04-10 @ 11:46:45
URL: http://parhastarna.blogg.se/
Postat av: sara

Toppen avslutning på detta inlägg =)

2009-04-11 @ 17:51:21
URL: http://saraba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0