- Måndag igen då

Nä. Det går visst inte lägga in filmklippet med flottracet. Då struntar vi i det.


Dagen idag ringde väckaren tidigare än någonsin (här nere i Falun)
07.30 ! ojoj det är illa :P
Tur jag har handfatet nära toan så jag kan luta skallen mot det, haha ;P

Det var iaf dags för fotografering.
Hemska tider sånt där är alltid lika jobbigt då jag har för vana att aldrig lycks bli normalt fin på bild. Antingen ser jag överlycklig ut eller gör grimascher. Ska jag försöka vara normal ser jag antingen sjuk eller tillgjord ut...
Idag lyckades jag dock undvika sjukdomslooken och den tillgjorde looken - idag såg jag besatt ut.
fan :P

Aja finns bara en sak att säga: hoppsan


Fotbollsträning ikväll.
Efter det ska jag köra ett Skivstångspass på F & S för att möra upp kroppen lite extra :)

Hel ledig dag imorgon. suck man blir ju förslappad på det här stället! ;)

over and out - / T





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0