- fel nummer kanske ?

Haha alltså igår fick jag ett sms där det stod:
"kan du göra en uppsättning i mitt hår ikväll?"
Hade inte nummret så jag frågade vem det var. Fick till svar:
"Angelica:)"

Tänkte och tänkte, nej jag känner ingen angelica som tror att jag är bra på att sätta upp hår :P
NU fick jag en snilleblixtidé, liite man skulle kunna jävlas och skriva:
"ja men visst, jag är hos dig 7"
... sen  sitter hon och väntar och blir arg på nån som inte dyker upp ;)
meeen nä så gör man ju bara inte.. så jag skickade tillbaka:
"är du säkert på att du har rätt nummer?:)"

fick inget svar, kollade upp numret - det kom från svedala(?)
I morse fick jag ett nytt sms:
"fan ta er för att ni drog:("

mnå förlåt, det var inte meningen... :/ ?

är det ok nu då att skicka tillbaka:
"men vi ville inte vara med dig, du är så tråkig"
??? :)
nej, såklart inte... men lite kul hade det varit ;)
(iaf tills hon märker att hon har fel nummer, då skulle hon nog bli lite sne på mig)
kul, men inte ok :P

aja, nån har iaf  inte insett än att den har fel nummer ;P

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0