- Borde stanna i sängen hela dan...

Detta var intet en bra morgon.
Vaknade och insåg att det är fredag idag, att jag ska spela min första match med Falu BS ikväll, att skolan börjar på måndag och att jag är snuskigt nervös!!
Kramp i magen.

Latast i världen?
orkar inte kliva upp ur sängen utan startar datorn och kollar på smhi vad det ska vara för väder idag.
- regn. hela dan. fyller jag år idag eller? grattis till mig isf!

Nä men va fasen jag är inte bitter.
Jag menar jag lever då iaf fortfarande, är hyfsat fräsch i halsen och kan gå och stå
- nej vänta nu, tar tillbaka det sista. Stå kan jag, även om det tar ett tag att få sig upp i stående ställning, men gå kan jag tammetusan knappt göra!
Träningsvärk i sinne!! efter EN fotbollsträning - vad händer?

Får ta mig en promenad ner till stan och mjuka upp mina muskler.
Lite småärenden att fixa - banken, bibblan
sen måste jag väl se till att gå på Inter Sport och köpa nya shorts, sockar och t-shirt, blått/vitt,  så jag inte är den enda som är svartklädd på träningarna!

Uppdaterar efter matchen :)

*

Kommentarer
Postat av: johanna

Jo jag fick med mig han, han blir uppsagd till just då jag börjar, så det var ju faktiskt ganska "lägligt" om det nu kan vara det att bli av med jobbet! =S =)



Hm, jo det är ju en bit mellan västerås och piteå =/



Coolt att du också hade sökt :D

2009-08-21 @ 11:17:39
URL: http://mellergard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0