- "har dom metalsjukhus i Falun också?"


kom på att jag glömt skriva
det emelie sa när vi var i sthlm och var förbannade på gps:en som visade fel vägar så vi blev stressade och hjärnskadade:

" skulle man flytta till sthlm skulle man förmodligen dö av för tidig hjärtinfarkt!"

-- > jag tror hon innerst inne menade "dö för tidigt av hjärtinfarkt" men min vän kan ha lite svårt att uttrycka sig ibland då hon blir uppspelt ;)

*

Ännu en gång har min mor varit ond mot mig :

"..folk kommer fråga mig: Jaha, har dom mentalsjukhus i Falun också?"

vad har jag gjort för att förtjäna denna behandligen?!
jag som alltid är så snäll:):)




middag hos mormor och morfar ikväll :)
sen ut och åka hoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0