- välkommen hem till mig

Natt nr 2 bler precis likadan som natt nr 1 = 11 timmars sömn :o

- hoppas det här ska göra susen för min förkylning!



idag

..blir det guidad tur runt i stan vilket känns välbehövt, blir nog att kika till skolan och idrottsanläggningen o sånt:)
sen ikväll ska jag promenera iväg till fotbollsplan och se min nya klubbs U-lag spela match :)

Imorn är det dags för A-laget att spela hemmamatch och Onsdag ska jag förhoppningsvis vara frisk så jag kan köra en första fotbollsträning!!

har fått ordning i mitt boende nu oxå:)
ta en titt:

   
  

p.å.


Kommentarer
Postat av: johanna

du det lät intressant! hur långt utbildning är det :)



Jo det blir plugg för mig med, Kriminologi i 3 år :D spännande men lite hemskt att flytta å allt!

2009-08-17 @ 13:21:41
URL: http://mellergard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0