- "hoppar du så hoppar jag"

Usch jag måste börja tagga.
Direkt jag blir skadad eller sjuk så blir jag så fruktansvärt negg. I allmänhet. Och nu har jag varit skadad och sjuk alldeles för ofta och för långa perioder så jag är less som fasen!!
Det är såna gånger som hästen alltid har varit ett stort stöd. Till stallet kan man i princip alltid fara och där mår man alltid bra.
Antingen är det ridhuset där det alltid finns trevliga människor att hänga, och dela ett stort intresse, med eller så är det Olle som alltid är bäst i världen.


Jag vill tönta!!


 
Haha ni behöver inte mobba oss, men man kan inte altid vara smidigast och vackrast av alla :P

Det roliga är att jag och oliwer nästan alltid har samma stil/uttryck/utseende då vi är med på kort. kolla bara:



1. Båda lika avvaktande
2. Båda lika trötta ;P
3. Båda lika fokuserade



4. Båda lika vilda i omhoppningarna, och självklart - lika snygg rumpa ;P
5. Båda lika fucked up, haha :D

Haha nämen Oliwer: "hoppar du så hoppar jag"
..och så kan vi väl säga:
"hoppar INTE du så hoppar jag ÄNDÅ och gör en stålmannendykning, enda skillnaden är att stålmannen kan flyga och det kan inte jag... - bara några meter;)"


wiiiiiiii....kaboom!!

*

Men ngt som alltid gör en på bra humör, eller iaf gör mig på bra humör är musik:



Ja förresten så har jag nog jobb i vinter.
Ska ta taxikortet nu i November sen ska jag få köra taxi på helgerna så man tjänar lite casch.
Blir bra!
fast nu blir det att både plugga skola OCH plugga till taxikortet...
haha och självklart plugga på omgivningen så man hittar här i stan oxå! puuh.. !

*



Kommentarer
Postat av: Flippan

Vad bra att du är så duktig på att uppdatera, FORTSÄTT med det!!! :)

Jag vill oxå tönta!

:*

2009-08-26 @ 19:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0